Een serious game maak je niet alleen. We ontwikkelen de spellen met een kernteam, dat we hieronder voorstellen.

Tamara Onos is arbeidshygiënist en Hoger Veiligheidskundige bij Arbo Advies Onos en Auxilium HSE. Zij zorgt voor de inhoudelijke bijdrage aan het spel. Zij weet welke kennis nodig is om veilig en gezond te werken en hoe de praktijk uit ziet.
Karen Sikkema is eigenaar van Living Story, een game design bureau dat ‘serious is about gaming’. Karen zorgt er samen met haar collega René Dijk voor dat het spel klopt, leuk en effectief is.


René Dijk is de collega van Karen. Zij hebben de Game Based Learning Design Wheel ontwikkeld. Deze methode vormt de basis van 100 ways to die at work.
Sybo de Geus van 100kilo.nl is een zwaargewicht in vormgeven. Zijn briljante ideeën en mooie uitwerkingen maken dat het spel aantrekkelijk is om te spelen.


Karin Bronwasser is een webdesigner met een voorliefde voor spellen. Zij is de drijvende kracht achter de website.
Je hebt niets aan een spel als het in de kast staat. De wereld moet erover horen. Bij 100 ways to die at work zorgt Kalina Schuszler hiervoor.

Natuurlijk waren er daarnaast nog veel meer mensen betrokken bij het maken en testen van de spellen. We hebben veel hulp en input gehad van de medewerkers en klankbordgroepen van Volandis, kennis- en adviescentrum voor duurzame inzetbaarheid in de bouw en TechnoHub Woerden, het samenwerkingsverband tussen bedrijven en technische opleidingen. Daarnaast van collega’s die de spellen vele malen getest hebben.